נושא: תוצאי אופנים זבל,לא אמור תהיה לך בעיה לחזור עם אחר תאריך: 12/26/2013 1:25:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
אם תצא עם אופנים מאותו סוג כגון ש"מ אבל שהן סתם זבל ותחזור עם אופניים אחרות משומשות לא תהיה לך בעיה יש חבר שעשה את זה כבר ועבר בירוק העבירו אותו לאדום והראה את מסמכי היציאה והוא שוחרר רגיל
|