הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2013 1:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ram Aharoni עם תוכן  תוצאי אופנים זבל,לא אמור תהיה לך בעיה לחזור עם אחר
נושא: תוצאי אופנים זבל,לא אמור תהיה לך בעיה לחזור עם אחר תאריך: 12/26/2013 1:25:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni

אם תצא עם אופנים מאותו סוג כגון ש"מ אבל שהן סתם זבל ותחזור עם אופניים אחרות משומשות לא תהיה לך בעיה יש חבר שעשה את זה כבר ועבר בירוק העבירו אותו לאדום והראה את מסמכי היציאה והוא שוחרר רגיל


חזרה לפורום