הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2013 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  צמיג
נושא: צמיג תאריך: 12/26/2013 4:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

יש אינספור צמיגים אפשריים.

צמיגים טובים וזולים יכולים להיות מקסיס קרוסמארק (אחורי), או היי רולר (עדיפות לקדמי ב-XC). יש גם דגמים יותר יקרים שניתן להשיג בטיובלס, כמו מקסיס ארדנט.

כדאי להחליף לטיובלס, מונע פנצ´רים כמעט לחלוטין.



חזרה לפורום