טקסט הודעת פורום
| 12/30/2013 11:38:00 PM |
|
נושא: ממליץ על SolarStorm X2 אין אחד שלא התפעל ממנו :] תאריך: 12/30/2013 11:38:00 PM
מחבר/ת: יאיר זיו
http://www.aliexpress.com/item/BLACK-SolarStorm-X2-Bike-Light-2-CREE-XM-L-U2-4-Modes-LED-2000LM-Dual/1223721394.html
|
חזרה לפורום |
|
|