נושא: קניית סט גלגלים "29 תאריך: 12/31/2013 11:37:00 AM
מחבר/ת: יריב סעדון
חברים אני צריך עזרה דחוף!!! ברצוני לשדרג את סט הגלגלים שיש ברשותי למה שהוא יותר אמין , כרגע אין לי כיוון . אני רוכב בעיקר רכיבות נפח 70עד 100 ק"מ +סינגלים לא כל כך טכניים . משקלי הוא 90 ק"ג גובה 1.93 ס"מ האופניים הם אפיק "29 קרבון .התקציב הוא : 3500 ש"ח . כרגע רוכב על WTB (טיובלס)Frequenecy i23 TCS+ נאבות הופ פרו 2.
|