טקסט הודעת פורום
| 11/25/2002 11:19:00 AM |
|
נושא: עוד שאלה לאיתי תאריך: 11/25/2002 11:19:00 AM
מחבר/ת: אריה פישלר
איתי,
קראתי בעיון את סקירתך. רציתי לדבר איתך דווקא על ההבדלים בין ה-specialized שציינת שרכבת עליהם לבין השוגר החדשות שלך. אשמח אם תוכל לתת איזה סיכום קצר על תחושותיך בעיניין. כאן או בדוא"ל אלי. תודה, אריה
|
חזרה לפורום |
|
|