הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2002 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריה פישלר עם תוכן  עוד שאלה לאיתי
נושא: עוד שאלה לאיתי תאריך: 11/25/2002 11:19:00 AM
מחבר/ת: אריה פישלר

איתי,

קראתי בעיון את סקירתך. רציתי לדבר איתך דווקא על ההבדלים בין ה-specialized שציינת שרכבת עליהם לבין השוגר החדשות שלך. אשמח אם תוכל לתת איזה סיכום קצר על תחושותיך בעיניין.
כאן או בדוא"ל אלי.
תודה,
אריה


חזרה לפורום