טקסט הודעת פורום
| 1/2/2014 10:02:00 AM |
|
נושא: רק צריך להקפיד להצהיר במכס כשאתה יוצא תאריך: 1/2/2014 10:02:00 AM
מחבר/ת: איבן ש.
פעם יצאתי עם 3 מחשבים נישאים לצורך עבודה - הייתי צריך לחכות 15 דקות שפקיד מהמכס יעלה למעלה ויקח ממני את ההצהרה...
|
חזרה לפורום |
|
|