נושא: אני לא מסכים איתך תאריך: 1/2/2014 9:27:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אני רוכב על סנטה קרוז נומאד קרבון ואני לא רוכב XC. אני קופץ ורוכב בגינות סלעים וגם נופל לפעמים. האופניים מדהימים. (לפני זה היו לי סטמפג´מפר EVO אלומיניום) אני לא מצטער לרגע על הבחירה בקרבון. אפילו שעפות אבנים קטנות לפעמים. הצבע (והקרבון) מספיק חזקים ואין שום בעיות.
הנה סרטון שהעלתי לפה כבר כמה פעמים שמראה קצת על החוזe של הקרבון מול אלומיניום:
http://www.pinkbike.com/video/243228/
|