טקסט הודעת פורום
| 1/3/2014 12:02:00 PM |
|
נושא: מידע על גודל צירים בספשלייזד אינדורו תאריך: 1/3/2014 12:02:00 PM
מחבר/ת: אורן ד
מהו קוטר הציר האחורי באינדורו 2006? כמו כן מחפש זוג גלגלי 26´, חזקים עם ציר אחורי מתאים [יכול להיות שזה 9´?] וציר קדמי 20´. עדיפות לאזור הצפון תודה מראש אורן
|
חזרה לפורום |
|
|