הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2014 5:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nati o עם תוכן  שדרוג גלגלים ל iron horse MK3 Expert
נושא: שדרוג גלגלים ל iron horse MK3 Expert תאריך: 1/4/2014 5:38:00 PM
מחבר/ת: nati o

שלום חברים ,

כיום מורכז על האופניים MAVIC 317 26 עם נאבות שונות קדמי DT אחורי שימנו .
נשבר לי שפיץ אחד מאחורה ואני חייב טיפול לנאבות . אז לאחר סקר קטן אני מבין שעדיף לי כבר להחליף סט גלגלים באותה רמה או טיפה לקפוץ קדימה .

סוג הרכיבה היא שבילים ומידי פעם בן שמן וכו´ .

עשיתי מדידה קדמי 20CM יושב על בולם של rockshox PIKE 454
על האחורי אני לא בטוח , 15 CM ? האם הגיוני?

ואם כן איזה גלגלים שלמים אתם ממליצים לי ?
כמובן אפשר גם יד שניה.

*חשוב לציין אני בחור גדול ככה שעמידות ושרידות זה פרמטר מאוד חשוב:)


תודה רבה



חזרה לפורום