נושא: שדרוג גלגלים ל iron horse MK3 Expert תאריך: 1/4/2014 5:38:00 PM
מחבר/ת: nati o
שלום חברים ,
כיום מורכז על האופניים MAVIC 317 26 עם נאבות שונות קדמי DT אחורי שימנו . נשבר לי שפיץ אחד מאחורה ואני חייב טיפול לנאבות . אז לאחר סקר קטן אני מבין שעדיף לי כבר להחליף סט גלגלים באותה רמה או טיפה לקפוץ קדימה .
סוג הרכיבה היא שבילים ומידי פעם בן שמן וכו´ .
עשיתי מדידה קדמי 20CM יושב על בולם של rockshox PIKE 454 על האחורי אני לא בטוח , 15 CM ? האם הגיוני?
ואם כן איזה גלגלים שלמים אתם ממליצים לי ? כמובן אפשר גם יד שניה.
*חשוב לציין אני בחור גדול ככה שעמידות ושרידות זה פרמטר מאוד חשוב:)
תודה רבה
|