נושא: החלפת גלגלים תאריך: 1/4/2014 9:11:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
דבר ראשון. אתה כמעט צודק במידות של הצירים. אבל הם נמדדים ב-מ"מ ולא ב-ס"מ. הצירים שלך הם 20מ"מ קדמי ו- 9מ"מ אחורי.
דבר שני. תגדיר גם את התקציב שלך אם אתה רוצה הצעות. כי אפשר לבנות זוג גלגלים ממחיר של 500ש"ח עד 5000ש"ח ואפילו יותר.
ואם כבר אנחנו פה אז הנה כמה הצעות מעניינות שראיתי באתר פה.
יש את אלה. http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=152883#Image גלגלים אגרסיביים. אני מכיר את הגלגלים האלה כי הם היו שלי. ומכרתי אותם לבחור שמנסה למכור אותם עכשיו. כשאני מכרתי את הגלגלים הם היו במצב טוב ואם אני זוכר נכון לגלגל האחורי הייתה ביצה קטנה (לא משהו שמפריע אבל שתדע) חוץ מזה לדעתי המחיר שלהם הוא טיפה גבוהה. אבל אני לא המוכר.
יש גם את אלו. http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=161978#Image למרות שאני לא ממליץ לך ללכת על גלגלים של שימנו. בעיקר בגללל הנאבות עם המייסבים הפתוחים והעלות הגבוהה של החלפת שפיץ.
יש עוד הרבה. תחפש בלוח באתר פה.
|