נושא: עדכון תאריך: 1/11/2014 1:29:00 PM
מחבר/ת: nati o
אז לפני שאני עושה טעויות : ככה: גלגל קדמי יושב על נאבה - wtb laserdisc super duty hub
גלגל אחורי יושבע ל נאבה - shimano fh-rm65 hub
לגבי המידות אני מפחד שאני סתם יקנה סט גלגלים ולא יתאימו.
בנוסף שאלה נוספת ברשותי בולם rockshox PIKE לדעתי שמן וקפיץ ללא אוויר הפכתי את הבולם ולא ראיתי שם שום סימן לניפוח אוויר. (אשמח לדעת איך אני מזהה , באתר שלהם לא הצלחתי להבין איך אני מזהה ) ועל הבולם אין שום מידע לגבי זה.
תמונה של הבולם מצורף. לפי העזרה שלכם אזמין קיט טיפול לבולם.:)
|