טקסט הודעת פורום
1/14/2014 7:21:00 PM
nati o
תודה על העזרה זיו
נושא:
תודה על העזרה זיו
תאריך:
1/14/2014 7:21:00 PM
מחבר/ת:
nati o
לגבי הגלגלים אני סגור על זה עכשיו :) תודה רבה .
לגבי הבולם הדבר היחידי שרשום שם זה :
04 בתוך עיגול .וזהו.
איך מדבקה.
חזרה לפורום