טקסט הודעת פורום
1/19/2014 10:32:00 AM
oded hassidi
מושב GUB
נושא:
מושב GUB
תאריך:
1/19/2014 10:32:00 AM
מחבר/ת:
oded hassidi
מישהו פעם ניסה את החברה הזו? שווה לקנות?
הם יחסית זולים השאלה איך הנוחות והשרידות בתנאים לא קיצוניים
רוכב בעיקר cross-country
חזרה לפורום