הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2014 10:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded hassidi עם תוכן  מושב GUB
נושא: מושב GUB תאריך: 1/19/2014 10:32:00 AM
מחבר/ת: oded hassidi

מישהו פעם ניסה את החברה הזו? שווה לקנות?
הם יחסית זולים השאלה איך הנוחות והשרידות בתנאים לא קיצוניים
רוכב בעיקר cross-country



חזרה לפורום