הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2014 6:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  טיפול בולם
נושא: טיפול בולם תאריך: 1/20/2014 6:29:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אחי, בלי להעליב, אם היית משקיע את אותו המאמץ בלקחת את הבולם לטיפול בחנות או לחפש מידע בגוגל כמו שאתה משקיע בלפרסם פה הודעות ובקשות שיעזרו לך, אז היה לך בולם מטופל כבר מזמן...

נתחיל מזה שלפי מה שאתה אומר יש לך בולם פייק קפיץ, מה שאומר שהוא לא ברמה הכי גבוהה של הדגם (הכי גבוה זה ה-454 שהוא אוויר) בעצם זה כל המידע שנחוץ לך, שזה פייק קפיץ וסתם לידע כללי יש לו סטנשנים 32מ"מ.
אם אתה רוצה עוד מידע על הבולם אז יש לך כמה אופציות:

הראשונה היא לראות מה הדגם של הבולם. זה מצויין במספר על הקשת של הבולם. אתה אמרת שאין שם את המדבקה.

השניה היא לבדוק אם הבולם הזה הגיע במקור עם האופניים ואם כן אז לחפש את הדגם של האופניים באינטרנט ולראות איזה בולם יש.

השלישית היא להסתכל בחלק התחתון של הסטירר איפה שהוא מתחבר לקראון ואמור להיות שם מספר עם ברקוד. לרשום את המספר הזה בגוגל עם השם של הבולם (במקרה שלך PIKE) ולראות מה יוצא.

אם כל זה לא מצליח לך, תלך לחנות שבה אתה מטפל באופניים, עם האופניים, ותשאל אותם.


חזרה לפורום