נושא: שוקל מעבר ל29´ וצריך עצה: תאריך: 1/21/2014 10:59:00 AM
מחבר/ת: t g
רוכב כעת על אינדורו EXPERT 26´ שנת 2010. אופניים המדהימות ביותר שרכבתי ! אבל: רוצה לדעת אם יש כלי ב29´ שייתן תחושת רכיבה דומה-ויחד עם זאת אקבל את היתרונות של הגלגל הגדול? הסיגנון שלי הוא מהירות וזרימה-בלי קפיצות של יותר מידיי.... אבל לא XC בהחלט AM תודה מראש לעונים.
|