נושא: יש כזה תאריך: 1/21/2014 5:16:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
קוראים לו אנדורו 29 :)
תקרא את הביקורות ברשת. יש כמה וכולן טובות. תחפש את של vitalMTB, pinkbike ועוד.
אגב גם הסטמפי EVO 29 יכולות להתאים לך. יש עוד הרבה דגמים של הרבה חברות שאמורים לתת לך את התחושה של 26 על 29. אני אישית מאד התרשמתי מהביקורות של האנדורו.
|