טקסט הודעת פורום
| 1/22/2014 11:45:00 AM |
|
נושא: צמיגים תאריך: 1/22/2014 11:45:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי שים את ה-highroller מקדימה ואת ה-advantage מאחורה
אני יוצא מנקודת הנחה ששני הצמיגים באותו רוחב.
שים לב, להרכיב אותם עם כיוון הגלגול שלהם.
|
חזרה לפורום |
|
|