הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2014 11:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 1/22/2014 11:45:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

לדעתי שים את ה-highroller מקדימה
ואת ה-advantage מאחורה

אני יוצא מנקודת הנחה ששני הצמיגים באותו רוחב.

שים לב, להרכיב אותם עם כיוון הגלגול שלהם.


חזרה לפורום