נושא: לכל מותג אופניים בארץ תאריך: 1/24/2014 7:18:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
יש יבואן שיש לו מונופול על המותג. ככה זה בענף.
נראה לי שהבעיה פה היא לא העובדה שיש להם מונופול אלא השירות הלא טוב שקיבלת.
אישית אני לא אוהד גדול של מוצרי שימנו, בייחוד לא של הנבות שלהם שלדעתי הן ממש לא טובות, אבל ביחס למתחרים בארץ היחס עלות תועלת שלהם הוא טוב (SRAM יקר בארץ). ולכן אני כרגע רוכב עם גרופ XT שהוא לא רע בכללל אבל הייתי מעדיף X9.
אישית הייתי ממליץ לך להחליף את הנבה לאחת עם מיסבים סגורים. כמעט כל נבה עם מיסבים סגורים תהיה יותר טובה ועם פחות תחזוקה.
|