הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2014 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק ק עם תוכן  מה שזיו אמר, והייתי מוסיף
נושא: מה שזיו אמר, והייתי מוסיף תאריך: 1/26/2014 9:37:00 AM
מחבר/ת: איציק ק

כמו שזיו אמר, יש לך אחלה נאבות.
הייתי קונה חישוקים טובים כמו ה ARCH ונאבות בינוניות, ובונה 2 סטים - ARCH + הופ פרו2, וה WTB עם הנאבות החדשות שתמצא. זה אמור להיות בטווח התקציב שלך.
בהצלחה.


חזרה לפורום