טקסט הודעת פורום
| 1/26/2014 9:37:00 AM |
|
נושא: מה שזיו אמר, והייתי מוסיף תאריך: 1/26/2014 9:37:00 AM
מחבר/ת: איציק ק
כמו שזיו אמר, יש לך אחלה נאבות. הייתי קונה חישוקים טובים כמו ה ARCH ונאבות בינוניות, ובונה 2 סטים - ARCH + הופ פרו2, וה WTB עם הנאבות החדשות שתמצא. זה אמור להיות בטווח התקציב שלך. בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|