טקסט הודעת פורום
1/30/2014 10:08:00 PM
קובי ש
פדלים
נושא:
פדלים
תאריך:
1/30/2014 10:08:00 PM
מחבר/ת:
קובי ש
היי
יש לי את ה520 ואני מאוד מבסוט מהם,מחיר זול שמצדיק כל שקל,
בנוגע לזוג השני אני לא מכיר
בהצלחה
חזרה לפורום