הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2014 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי ש עם תוכן  פדלים
נושא: פדלים תאריך: 1/30/2014 10:08:00 PM
מחבר/ת: קובי ש

היי
יש לי את ה520 ואני מאוד מבסוט מהם,מחיר זול שמצדיק כל שקל,
בנוגע לזוג השני אני לא מכיר

בהצלחה


חזרה לפורום