טקסט הודעת פורום
| 2/7/2014 12:03:00 PM |
|
נושא: האם אתה מתכוון לפרויקט "שביל ישראל באופניים" תאריך: 2/7/2014 12:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
של רשות הטבע והגנים? אם כן, בצפון הארץ הוא עדיין על הנייר...
אם אתה מדבר על "שביל ישראל" של אורי דביר - אני מכיר חלקים ממנו. לא כולם רכיבים במלואם. מה אתה מתכנן?
|
חזרה לפורום |
|
|