נושא: הזמנות באינטרנט תאריך: 2/9/2014 6:01:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
האתר שאתה רוצה להזמין ממנו, CRC, הוא אתר מעולה. ומאד אמין.
בקשר לצמיג אני פחות נחרץ. ה- היי-רולר הוא צמיג טוב אבל לדעתי ברוחבים שאתה מחפש הוא לא משהו (מה גם שאני לא אוהב את מקסיס). אם בכל זאת אתה רוצה את הצמיג הספציפי הזה כך את ה-2.1 כי מקסיס ידועים במידות הצרות שלהם.
בנוסף יש את עניין המחיר, אם תוסיף את המשלוח- 5.99 ליש"ט ואת המע"מ שאתה צריך לשלם בארץ שהוא 18% כנראה שתגיע לאותו מחיר של הצמיג בארץ. בחישוב מהיר: צמיג: 18.5 ליש"ט כפול 2 משלוח: 5.99 ליש"ט ולכל זה תוסיף 18% מע"מ יוצא לך בערך 293 ש"ח כולל המע"מ לשני הצמיגים שזה כ-147 ש"ח לצמיג. אם אני לא טועה צמיגי מקסיס בארץ עולים סביב ה-180ש"ח לאחד ואתה לא צריך לחכות מספר ימים עד שיגיע הצמיג. לדעתי שווה את ההפרש.
|