הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2014 9:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים קרויזר עם תוכן  חופש בגלגל מאחורה
נושא: חופש בגלגל מאחורה תאריך: 2/13/2014 9:30:00 AM
מחבר/ת: חיים קרויזר

הרגשתי חופש לצדדים בגלגל מאחורה וכשרציתי להדק את ההברגה על המיסבים שמתי לב שאם משחררים אותה הגלגל שינים נהיה חופשי שזה למיטב ידיעתי לא אמור להיות קשור האם זה מוכיח על חלק שבור ואם כן איזה :confused:


חזרה לפורום