הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2014 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  חופש בנבה
נושא: חופש בנבה תאריך: 2/13/2014 10:18:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

יכול להיות שנשבר לך הציר אבל בלי לראות ולהרגיש את הציר אי אפשר להגיד באמת.

אם יש לך נבה של שימנו או כל נבה עם מיסבים פתוחים אחרת יכול להיות שהציר פשוט משוחרר מאד וצריך לטפל בנבה.

הכי בטוח זה ללכת למכונאי שיודע ויכול לטפל בכל סוגי התקלות בנבות.


חזרה לפורום