טקסט הודעת פורום
| 2/14/2014 5:02:00 PM |
|
נושא: ידיות אויד תאריך: 2/14/2014 5:02:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אם תספק פרטים נוספים, אולי יוכל מי מהפורום לעזור, מהתיאור שלך לא ברור מה הבעיה... אני מנחש שאתה מתכוון לידיות ההילוכים. האם הבעיה בשני השיפטרים? למה אתה מתייחס ש"בורח למעלה"? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|