הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/14/2014 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ידיות אויד
נושא: ידיות אויד תאריך: 2/14/2014 5:02:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אם תספק פרטים נוספים, אולי יוכל מי מהפורום לעזור, מהתיאור שלך לא ברור מה הבעיה...
אני מנחש שאתה מתכוון לידיות ההילוכים. האם הבעיה בשני השיפטרים?
למה אתה מתייחס ש"בורח למעלה"? :confused:


חזרה לפורום