נושא: שדרוג בלמים תאריך: 2/14/2014 5:05:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
באופן עקרוני לא אמורה להיות בעיה להחליף את הבלמים לאחרים (מאותו יצרן או יצרן אחר), הרוטורים מתאימים ברוב המקרים אם לא בכולם בין החברות כי הגדלים והעוביים סטנדרטיים.
ריכיבים אחרים?!? האם אתה מתכוון לידיות ההילוכים? גם כאן בדר"כ אין בעיה. למרות שיש התאמה גדולה יותר בין המחברים של ידיות הבלמים לידיות ההילוכים של אותו יצרן.
|