הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2014 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yo עם תוכן  לא מפתיע, אפילו לא בקצת.
נושא: לא מפתיע, אפילו לא בקצת. תאריך: 2/19/2014 12:53:00 PM
מחבר/ת: or yo

אני נסעתי מחיפה עד רוזן-מינץ נתניה בשביל לרכוש זוג אופניים (לאחר שביררתי לעומק במה מדובר והובטח לי שהם במצב טיפ טופ). כשהגעתי ועליתי עליהם מייד הבנתי שהבולם הקדמי לא עובד.

לרשתות הגדולות אין שום סנטימנטים, והן מסתמכות על כך שהלקוח הישראלי הוא חסר תרבות צריכה, וקונה ממי שמציע את האופניים הכי זולים - בלי לחשוב על ענייני שירות וכו´.

אם קונים אופניים מחנות - אז _רק_ מחנות קטנה! בעלי עסק קטנים מגלים הרבה יותר אכפתיות כלפי הלקוח שלהם, מהסיבה שהם מבינים שלקוח מרוצה = לקוח חוזר, ולקוח חוזר בתחום האופניים זה לקוח שמשאיר לא מעט כסף בחנות.

אני מציע לך לפרסם את המקרה בגרופי groopy.co.il , ובקומונות בתפוז.


חזרה לפורום