נושא: החוצפה שברור לו שהם מספיק גדולים בשביל לספוג את זה תאריך: 2/19/2014 12:56:00 PM
מחבר/ת: Ziv
החוצפה שברור לו ש"הם מספיק גדולים בשביל לספוג את זה ". הוא מנהל איתי מו"מ , מסביר לי שהוא יקר יותר מהמצאי באתרים מאחר ומוכר מוצר תקין עם אחריות ובפועל מוציא מחנותו אופניים תקולות בכל אחד מהרכיבים- 2 הבולמים, שרשרת, קסטה. מוגזם לכל הדיעות. :mad:
|