טקסט הודעת פורום
| 2/19/2014 6:08:00 PM |
|
נושא: צריך לחכות למבצע.. תאריך: 2/19/2014 6:08:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
קניתי משם צמיגי טיובלס של מישלין לפני 3 חודשים, היה עליהם הנחה של 70%. סה"כ 2 צמיגים ב250 שקל ובארץ השליח של הדואר לקח לי עוד 38 שקלים. לא תמצא בארץ זוג צמיגי טיובלס ב300 שקל...
תחכה למבצע..
|
חזרה לפורום |
|
|