נושא: לדעתי - SCOTT תאריך: 2/22/2014 11:29:00 PM
מחבר/ת: or yo
גילוי נאות - היו לי זוג כאלו בעבר (יש ביקורת שלי בגרופי, חפש בגוגל ותראה). אופניים מדהימים. קלים מאוד, אחלה מכלולים, מותג חזק יותר (לפחות בארץ), ויש מנגנון נעילה מהכידון שזה פלוס רציני לאופני קרוס קאונטרי. בנוסף, לטעמי, הם משמעותית יותר סקסיים מהקיוב. אני מוכרח לציין שאני לא ממש מבין איך יש התלבטות.. מילא אם היית מדבר על סופרפליי, סטאמפי או XTC...
קיצר אם הסקוט בתקציב שלך, ומגיעים עם המפרט כמו שרשום בלינק, אתה תהיה מבסוט מהם עד הגג (גם הקיוב מצויינים, אבל ביקשת העדפה).
אני אגב החלפתי את הסקוט עקב התקפת שדרוגיטיס עצבנית (ON-ONE CARBON 29ER RACE). אני לא יכול לומר אפילו מילה רעה אחת על הסקוט. אהבתי אותם בטירוף.
|