טקסט הודעת פורום
| 2/23/2014 6:42:00 PM |
|
נושא: מעניין אם היית דורש לעמוד בהתחייבות ולתקן כל בלאי תאריך: 2/23/2014 6:42:00 PM
מחבר/ת: איבן ש.
מעניין אם היית דורש לעמוד בהתחייבות ולתקן כל בלאי שנמצא - אז העסקה היית הופכת ללא משתלמת והיית מעביר את המסר בשפה היחידה שבעלי עסקים כאלה מבינים:כסף.
|
חזרה לפורום |
|
|