טקסט הודעת פורום
2/25/2014 11:49:00 AM
t g
ב"ה התחדשתי בטרק fuel ex 29er
נושא:
ב"ה התחדשתי בטרק fuel ex 29er
תאריך:
2/25/2014 11:49:00 AM
מחבר/ת:
t g
שוקל מקרנק טריפל לשים רייספייס 1*10
רק לא סגור אם ללכת על 32 או 34 מקדימה..
חזרה לפורום