הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2014 11:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  ב"ה התחדשתי בטרק fuel ex 29er
נושא: ב"ה התחדשתי בטרק fuel ex 29er תאריך: 2/25/2014 11:49:00 AM
מחבר/ת: t g

שוקל מקרנק טריפל לשים רייספייס 1*10
רק לא סגור אם ללכת על 32 או 34 מקדימה..


חזרה לפורום