הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2014 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  ספשלייזד
נושא: ספשלייזד תאריך: 3/3/2014 9:32:00 PM
מחבר/ת: t g

הסחירות שלהם בארץ בגלל תופעת העדר היא גבוהה יותר.
לי היו 2 זוגות אבל שיכוך מלא.
אחלה חברה. משקיעים בתיכנון.



חזרה לפורום