טקסט הודעת פורום
3/3/2014 9:32:00 PM
t g
ספשלייזד
נושא:
ספשלייזד
תאריך:
3/3/2014 9:32:00 PM
מחבר/ת:
t g
הסחירות שלהם בארץ בגלל תופעת העדר היא גבוהה יותר.
לי היו 2 זוגות אבל שיכוך מלא.
אחלה חברה. משקיעים בתיכנון.
חזרה לפורום