טקסט הודעת פורום
| 3/10/2014 9:28:00 PM |
|
נושא: :rating: הדו-גלגלי האולטימטיבי תאריך: 3/10/2014 9:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בלי הילוכים, בלי שרשרת - רק שני גלגלים ופדלים. רכבתי פעם על כזה - צריך להתרגל. אבל זה לא לשטח - מרכז כובד גבוה וקדימה מדי בשביל שטח רציני...
|
חזרה לפורום |
|
|