טקסט הודעת פורום
| 3/15/2014 6:10:00 PM |
|
נושא: גריז תאריך: 3/15/2014 6:10:00 PM
מחבר/ת: יוסי רוזנפלד
קיבלתי עם אופני סנטה קרוז גריזר גדול שבתוכו מכניסים גליל עם גריז CRC , מקלפים בצד אחד אטם אלומיניום,מורידים מכסה בצד השני ומשחילים את הגליל למכשיר . היכן ניתן להשיג גליל גריז כזה ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|