טקסט הודעת פורום
3/25/2014 12:40:00 AM
t g
אל תשקיע יותר מדי
נושא:
אל תשקיע יותר מדי
תאריך:
3/25/2014 12:40:00 AM
מחבר/ת:
t g
יש כאלה אלחוטיים ב 100 שח שעושים יופי את העבודה.
בסוף גם אותם נמאס להרכיב על האופניים ..... :cool:
חזרה לפורום