הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2014 5:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sasha krik עם תוכן  סמארטפון זה רעיון טוב
נושא: סמארטפון זה רעיון טוב תאריך: 3/25/2014 5:38:00 PM
מחבר/ת: sasha krik

תודה על התגובות !

להשתמש בסמארטפון אכן אופציה מעניינת, צריך רק להשיג תושבת טובה.


חזרה לפורום