טקסט הודעת פורום
3/25/2014 5:38:00 PM
sasha krik
סמארטפון זה רעיון טוב
נושא:
סמארטפון זה רעיון טוב
תאריך:
3/25/2014 5:38:00 PM
מחבר/ת:
sasha krik
תודה על התגובות !
להשתמש בסמארטפון אכן אופציה מעניינת, צריך רק להשיג תושבת טובה.
חזרה לפורום