טקסט הודעת פורום
3/26/2014 10:56:00 AM
Pavel Jeloudovski
תושבת אתה יכול להביא מDX ב10$
נושא:
תושבת אתה יכול להביא מDX ב10$
תאריך:
3/26/2014 10:56:00 AM
מחבר/ת:
Pavel Jeloudovski
אתה בטוח שאתה צריך את זה מול העניים?
הכי טוב זה לשים בתיק או במקום אחר שאם אתה נופל לא הולך לך 2000 שקל.
חזרה לפורום