טקסט הודעת פורום
| 3/28/2014 5:55:00 PM |
|
נושא: האם זו הזעה סבירה מהבולם תאריך: 3/28/2014 5:55:00 PM
מחבר/ת: ilan kalika
הי חברים,
התייעצות קלה לגבי ההזעה שלי בבולם. האם בתמונה המצורפת אתם רואים הזעה שהיא בגדר הסביר? הבולם עבר טיפול בשיפ לפני 5 חודשים.
|
חזרה לפורום |
|
|