הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2014 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ilan kalika עם תוכן  האם זו הזעה סבירה מהבולם
נושא: האם זו הזעה סבירה מהבולם תאריך: 3/28/2014 5:55:00 PM
מחבר/ת: ilan kalika

הי חברים,

התייעצות קלה לגבי ההזעה שלי בבולם. האם בתמונה המצורפת אתם רואים הזעה שהיא בגדר הסביר? הבולם עבר טיפול בשיפ לפני 5 חודשים.


חזרה לפורום