הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2014 10:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר עם תוכן  שאלה לרוכבים המעט ותיקים פה...
נושא: שאלה לרוכבים המעט ותיקים פה... תאריך: 3/30/2014 10:03:00 PM
מחבר/ת: יאיר

שלום לכולם,
אני מחפש אופנים טובות לשטח, אבל אני חדש בתחום וללא ניסיון...אשמח אם תוכלו לעזור: מצאתי אופנים יד שניה דגם cannondale en 14766,היו בשימוש 3 שנים כמעט ללא נסיעות(לדברי המוכר), זנב קשיח, ב1500 ש"ח - יש למישהו המלצות או להיפך על החברה הזו? היא מוכרת ונחשבת טובה? המחיר הוא יקר/זול? אשמח לשמוע המלצות והכוונות...


חזרה לפורום