הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2014 12:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל הלפרן עם תוכן  אני אתחיל, אחרים בטח ימשיכו
נושא: אני אתחיל, אחרים בטח ימשיכו תאריך: 3/31/2014 12:14:00 AM
מחבר/ת: טל הלפרן

השאלה הראשונה היא מה ואיפה אתה מתכנן לרכב? לשבילים הרבה פה ימליצו לך על 29", אני ביניהם. אם המטרה שלך זה לעבור לטכני די מהר אז זה כבר משהוא אחר.
קנונדייל היא חברה מעולה עם אופניים כייפיות. לדעתי נמכרות יחסית יקר ביד 2. אופניים בני 3 הייתי לוקח לבדיקה לפני שהייתי קונה.

חשוב שתרכב עליהם קצת, מאוד חשוב שתבין איזו מידה אתה צריך.

יש מישהוא שמוכר אופני סינגל ספיד PEACH של GT פה באתר. בהנחה שאתה רוצה שבילים ושהגובה שלך מתאים הייתי שוקל אותם. כמובן נראה לי יקר מה שהוא רוצה אבל אם יוריד תוכל לשים מערכת הילוכים פשוטה בעוד כמה מאות שקלים (אולי אפילו יש לו את ההילוכים). ואז זה אופני 29 מכרומולי שהן הרבה יותר נעימות לרכיבה




חזרה לפורום