נושא: עזרה בפירוק בולם קדמי תאריך: 3/31/2014 12:32:00 PM
מחבר/ת: Acamol גפני
יש לי אופני ז"ק Haro V2 שעמדו המון זמן ללא שימוש ותחזוקה ועכשיו, כשחזרתי לרכב, אני מחזיר אותם לכשירות.
הדבר היחיד שאני תקוע איתו זה פירוק הבולם (כדי לנקות ולגרז). הסתכלתי על בולמים באופניים אחרות וכמעט תמיד הברגים למטה במזלג (ליד החיבור לגלגלים) נפתחים עם מפתח אלן. אצלי זה אום עגול ואין לי מושג איך הוא נפתח. ניסיתי עם פלייר פטנט, אבל זה לא הולך.
מישהו יכול אולי לעוץ עצה?
הנה שתי תמונות שיעזרו להבין: http://imgur.com/a/y7s9A
|