הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2014 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Acamol גפני עם תוכן  עזרה בפירוק בולם קדמי
נושא: עזרה בפירוק בולם קדמי תאריך: 3/31/2014 12:32:00 PM
מחבר/ת: Acamol גפני

יש לי אופני ז"ק Haro V2 שעמדו המון זמן ללא שימוש ותחזוקה ועכשיו, כשחזרתי לרכב, אני מחזיר אותם לכשירות.

הדבר היחיד שאני תקוע איתו זה פירוק הבולם (כדי לנקות ולגרז). הסתכלתי על בולמים באופניים אחרות וכמעט תמיד הברגים למטה במזלג (ליד החיבור לגלגלים) נפתחים עם מפתח אלן. אצלי זה אום עגול ואין לי מושג איך הוא נפתח. ניסיתי עם פלייר פטנט, אבל זה לא הולך.

מישהו יכול אולי לעוץ עצה?

הנה שתי תמונות שיעזרו להבין:
http://imgur.com/a/y7s9A



חזרה לפורום