הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2014 8:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  יש כלל אצבע שאומר:
נושא: יש כלל אצבע שאומר: תאריך: 4/2/2014 8:50:00 AM
מחבר/ת: t g

בדר"כ אפשר להאריך בולם קדמי לקטגוריה מעל.
ולפעמים גם ליותר ועדיין היצרן יאשר זאת.
יש גם שנסחפים ולוקחים סיכון.
חבר שלי שם על הארו x ( פרירייד )בולם טריפל 200. ונוסע כך עד היום. במיפרט הם עם 150.
לי היו אותם אופניים עם טריפל 180 המקסימום שהיצרן מאפשר.
אז מ100 ל120 זו קפיצה הגיונית.



חזרה לפורום