נושא: יש כלל אצבע שאומר: תאריך: 4/2/2014 8:50:00 AM
מחבר/ת: t g
בדר"כ אפשר להאריך בולם קדמי לקטגוריה מעל. ולפעמים גם ליותר ועדיין היצרן יאשר זאת. יש גם שנסחפים ולוקחים סיכון. חבר שלי שם על הארו x ( פרירייד )בולם טריפל 200. ונוסע כך עד היום. במיפרט הם עם 150. לי היו אותם אופניים עם טריפל 180 המקסימום שהיצרן מאפשר. אז מ100 ל120 זו קפיצה הגיונית.
|