הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2014 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Acamol גפני עם תוכן  אני רוצה ללמוד לטפל באופניים שלי
נושא: אני רוצה ללמוד לטפל באופניים שלי תאריך: 4/2/2014 11:32:00 PM
מחבר/ת: Acamol גפני

הייתי הולך אולי רק כדי שיסבירו לי להבא איך לעשות את זה בעצמי.
אני חושב אבל שהם יגידו לי מה שאמרו לי בפורום בחו"ל כאלה שמכירים את הבולם - הוא לא נועד להיפתח (המילים המדוייקות הן it is not serviceable).


חזרה לפורום