נושא: אני רוצה ללמוד לטפל באופניים שלי תאריך: 4/2/2014 11:32:00 PM
מחבר/ת: Acamol גפני
הייתי הולך אולי רק כדי שיסבירו לי להבא איך לעשות את זה בעצמי. אני חושב אבל שהם יגידו לי מה שאמרו לי בפורום בחו"ל כאלה שמכירים את הבולם - הוא לא נועד להיפתח (המילים המדוייקות הן it is not serviceable).
|