טקסט הודעת פורום
| 4/6/2014 12:27:00 PM |
|
נושא: ציר מרכזי תאריך: 4/6/2014 12:27:00 PM
מחבר/ת: yaron dayan
לאחר קריאה מהנה פתחתי וראיתי שחלק לא מבוטל מההברגה כשליש בערך מהמרכז שחוק לגמרי זה תקין ? כמו כן חסר לי ההסבר כיצד להחזיר את הציר האם למרכז או לתת יותר "בשר " לצד אחד ? בתודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|