הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2014 11:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Micky Gross עם תוכן  azonic
נושא: azonic תאריך: 4/7/2014 11:35:00 AM
מחבר/ת: Micky Gross

שלום לכולם
הלכך לי החלק הפנימי של הנאבה בגלגל האחורי מסוג Azonic Outlaw.
האם למשהו יש כזה או משהו יודע היכן להשיג את החלק הנ´ל
לדעתי קרוי free hub
תודה
מיקי


חזרה לפורום