טקסט הודעת פורום
| 4/7/2014 11:35:00 AM |
|
נושא: azonic תאריך: 4/7/2014 11:35:00 AM
מחבר/ת: Micky Gross
שלום לכולם הלכך לי החלק הפנימי של הנאבה בגלגל האחורי מסוג Azonic Outlaw. האם למשהו יש כזה או משהו יודע היכן להשיג את החלק הנ´ל לדעתי קרוי free hub תודה מיקי
|
חזרה לפורום |
|
|