נושא: אשמח למספר עצות לרוכב מתחיל תאריך: 4/13/2014 12:52:00 AM
מחבר/ת: Avishay
שלום לכולם, אני רוכב מתחיל שזקוק למספר עצות בסיסיות. מספר פרטים בסיסיים לגבי, בן 35 בכושר גופני טוב, עוסק בגלישת גלים, ריצה, ותמיד התעסקתי מעט באופניים ברמה בסיסית. כיום מנסה לעסוק באופני שטח בצורה קצת יותר עקבית. נוסע בשדות ליד הבית בין פעם לפעמיים בשבוע. השאלות שלי: 1. באיזה גובה צריך להיות המושב ברכיבת שטח מתונה? 2. לאחר רכיבה אני חוזר כשכל האופניים מלאות בוץ. מהי הדרך הנכונה לנקות את האופניים והמכלולים? האם זה בסדר לשטוף הכל בצינור מים ובסוף לשמן את המכלולים ב-WD40? 3. מכיוון שאני רק בתחילת דרכי, עדיין לא מעוניין להשתגע עם שדרוגים וקניות. מה לדעתכם אביזרי הבסיס שאיתם אני חייב להתחיל? מה שאני חשבתי שאני צריך בתור התחלה זה בעיקר קסדה ומנשא/תיק למים. 4. אשמח לקבל לינקים לאתרים מומלצים (מחו"ל כמובן, כמו כל דבר אני מניח שגם בציוד לרכיבה קניה בחו"ל זולה משמעותית) לרכישת ציוד איכותי ובמחירים טובים.
עוד המלצות לגבי השאלות שלי ובכלל כל דבר שכדאי לי לדעת יתקבלו בברכה.
|