טקסט הודעת פורום
| 4/13/2014 1:49:00 PM |
|
נושא: שלום לכולם תאריך: 4/13/2014 1:49:00 PM
מחבר/ת: חזי דגני
אני צריך את עזרתכם כי אני לא גר בארץ והם לא דוברי אנגלית פה. אני רוצה לשדרג את המערכת הילוכים שלי מ21 ל24 הילוכים, מה אני צריך להחליף? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|