הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2014 12:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  בולמים אמורים להזיע..
נושא: בולמים אמורים להזיע.. תאריך: 4/16/2014 12:22:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

היי אילן,
בולמים אמורים להזיע, הם משמנים את עצמם.
לאחר זמן מה (200 שעות עבודה לפי "שיפ") השמן "נשרף" כלומר מאבד את טיבו והוא אינו מסכך טוב את הצילינדר, השמן הופך לפחות צמיג ומתחיל להיקוות על דופן הבוכנה ולטפטף. רצוי מאוד לא להגיע למצב הזה ולטפל בבולם עוד הרבה לפני.
יכול להיות שתראה שהבולם שלך מזיע קצת יותר מלפני הטיפול וזה בסדר גמור (כל עוד הוא לא מטפטף). במידה ויש הזעה ממש רצינית ויש סימנים של טפטוף תפנה "לשיפ" יש לך אחריות על הטיפול, הם יבצעו טיפול חוזר..
בסוף כל רכיבה תנגב את האבק שנדבק להזעה.
בהצלחה.



חזרה לפורום