הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2014 4:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  golan עם תוכן  כמה שאלות
נושא: כמה שאלות תאריך: 4/16/2014 4:07:00 PM
מחבר/ת: golan

היי
רכשתי לאחרונה אופני 29" ז"ק.
השאלות שלי הן:
1. האם הוונטיל הוא צרפתי?
2.שמו לי חומר ג´יפה בצמיגים, האם אצטרך רק לרכוש פנימית?
3.האם הג´יפה באמת יעילה?
4.האם מסובך להחליף פנימית לבד?

תודה לעונים :)


חזרה לפורום