טקסט הודעת פורום
| 4/16/2014 4:07:00 PM |
|
נושא: כמה שאלות תאריך: 4/16/2014 4:07:00 PM
מחבר/ת: golan
היי רכשתי לאחרונה אופני 29" ז"ק. השאלות שלי הן: 1. האם הוונטיל הוא צרפתי? 2.שמו לי חומר ג´יפה בצמיגים, האם אצטרך רק לרכוש פנימית? 3.האם הג´יפה באמת יעילה? 4.האם מסובך להחליף פנימית לבד?
תודה לעונים :)
|
חזרה לפורום |
|
|